2015年5月20日 星期三

Beesket! - 估唔到自製飲品都可以咁好玩

每次到韓國都很感嘆,為什麼韓國人總能將平平無奇的東西,包裝得又潮又可愛! 今次歌莉亞要介紹的,就是位於東大門DDP內的天然果汁飲品Beesket!

Beesket 售賣的是標榜100%純天然的蔬果汁,除了一般的水果,歌莉亞覺得比較特別的是西蘭花、羽衣甘藍(什麼東東來著?)及甜椒,不過對蔬菜汁一向沒甚興趣,還是算吧...

一杯由3款食材打成的smoothie,售價一般為5900won,太約港幣42左右,價位不低,但看著玩得這樣高興,無所謂啦!

DIY Step By Step

Step 1 - 拿起一個空的「蜂巢」容器就可以揀你鐘意既材料! 將最多3種材料的「螺絲」放入個「蜂巢」就搞掂啦! 真係好似砌玩具咁好玩!

Step 2 - 埋單既時候,店員會將你揀既材料數據輸出,你就會知你杯飲品既營養價值同有幾多卡路里

Step 3 - 俾埋錢就大功告成! 店員會將你揀既材料製成Smoothie,仲附上一張可愛的營養標籤添!

就這樣! 3個步驟,加上可愛既裝修,竟然可以將平平無奇的果汁店變得咁有趣! 真係不得不佩服韓國人的生意頭腦呀! 大家快點來嚐鮮嚐鮮吧!!!!

Beesket 位於DDP B1層的Design Cafe Square 內,有點難發現哦
標榜DIY 100% 全天然果汁

各種果汁材料排成蜂巢一樣,超級可愛!

太多果汁材料睇到花多眼亂

歌莉亞隨便選了3款材料,分別是奇異果、芒果、香蕉,排毒首選哈哈哈!



店內裝潢簡單,但不失可愛感,應該是主攻少女市場吧

果汁的卡路里一目了然~

Beesket
地址: 首爾市中區乙支路281東大門DDP B1層
交通: 東大門歷史文化公園站1號出口直達DDP
營業時間: 10:00 - 22:00

睇更多相片及文章請到:
http://www.glorygloria.com
請支持歌莉亞的旅遊專頁^^:
http://www.facebook.com/glorygloriatravel

沒有留言:

張貼留言